KARIERA

W FANTASY EXPO

Specjalista
ds. administracji i finansów

Miejsce pracy: Wrocław- centrum, woj. Dolnośląskie


Opis stanowiska:


  • Administrowanie dokumentacją finansową spółki;
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
  • Współpraca z działem księgowości, kontakt z urzędami administracji państwowej;
  • Uczestnictwo w prowadzeniu analiz z zakresu controllingu finansowego
  • Prowadzenie rejestrów i ewidencji związanych z funkcjonowaniem biura;
  • Wsparcie właścicieli spółki w administracji bieżących projektów.

Wymagania:


  • Mile widziani studenci/absolwenci studiów rachunkowych i pokrewnych
  • Podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i podatków
  • Chęć nauki i zdobycia doświadczenia;
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym mile widziana biegła znajomość Excel;
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Odpowiedzialność, inicjatywa, zaangażowanie.

Oferujemy:


  • Stałe zatrudnienie;
  • Pracę w kreatywnym zespole;
  • Możliwość rozwoju
  • Dobrą atmosferę w pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz listem motywacyjnym

Zgłoszenia prosimy wysyłać na:

praca@fantasyexpo.pl

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane aplikacji.



Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). ”