1 243 535 złotych zebrane ! Emisja akcji kultowego CD-Action zakończona w 9 dni – 2394 inwestorów wsparło tytuł.
W ciągu 9 dni zakończyła się emisja akcji, której przedmiotem była inwestycja w marki CD-Action oraz PC Format istniejące na rynku od ponad 20 lat.
W ciągu 9 dni zakończyła się emisja akcji, której przedmiotem była inwestycja w marki CD-Action oraz PC Format istniejące na rynku od ponad 20 lat.
31 sierpnia rozpoczęła się akcja crowdfundingowa na rzecz magazynów CD-Action oraz PC Format, dzięki której każdy mógł zostać współwłaścicielem tych kultowych marek. W tym czasie inwestycję wsparło 2394 inwestorów, którzy wpłacili łącznie 1 243 535,41 PLN. Dzięki zebranym środkom możliwa będzie realizacja planów, które zostały jasno określone na stronie emisji – uruchomienie nowoczesnych serwisów WWW i zatrudnienie specjalistów do zarządzania i rozwijania tego obszaru. Kolejnym celem jest stworzenie kompleksowego studia wideo oraz rekrutacja kreatywnego zespołu, który będzie wsparciem dla redakcji. Ponadto trwają prace nad atrakcyjną ofertą prenumeraty, rozszerzeniem kanałów dystrybucji oraz podniesieniem jakości magazynów do standardów, jakimi cechowały się przed laty.
– Jesteśmy ogromnie wzruszeni odzewem sympatyków i fanów CD-Action, którzy tak szybko i licznie przyłączyli się do naszej misji reaktywacji marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki zebranym środkom już niedługo będziemy mogli pochwalić się pierwszymi sukcesami oraz osiągać kolejne cele – komentuje Lidia Ukleja, Prezes GTEM SA. – Głęboko wierzę, że mając takich fanów, oba magazyny przetrwają kolejne dekady To prawdziwa przyjemność móc uczestniczyć w tym przedsięwzięciu, czuję wielką odpowiedzialność, ale również niesamowite wsparcie płynące zarówno ze strony społeczności, jak i naszych partnerów biznesowych – dodaje.
W lipcu bieżącego roku agencja gamingowa Fantasyexpo nabyła prawa do marek CD-Action oraz PC Format. Dzięki temu ruchowi tytuły zachowają ciągłość wydawniczą, a obie marki rozwiną się w nowych obszarach. W sierpniu rozpoczęła się emisja akcji, która została przygotowana przez Justynę Oracz – Head of communications, Fantasyexpo.
– Planujemy zbudować silną markę technologiczno-gamingową w obszarze online i social mediów. Do realizacji tych celów stworzyliśmy odrębną, samodzielną i niezależną spółkę Gaming Tech Esports Media SA, której celem jest realizacja założeń biznesowych wykraczających poza wydawanie czasopism CD-Action i PC Format. Zespół kierowany przez Lidię Ukleję już rozpoczął pracę nad nowymi serwisami WWW. W ramach obu redakcji powstała specgrupa odpowiedzialna za przygotowanie koncepcji nowych stron. Teraz, po zakończeniu emisji akcji, Lidia wraz z Redakcją rozpocznie realizację kolejnych celów, by zgodnie z deklaracją maksymalnie w ciągu 12 miesięcy zostały one osiągnięte – Krzysztof Stypułkowski, Co-founder Fantasyexpo.
Pierwsze zmiany zostały już wprowadzone – powstał nowy silny zespół redakcyjny CD-Action, na czele którego stanął Dawid Bojarski, a jego zastępcą został Daniel Bartosik. 25 sierpnia ukazał się pierwszy numer magazynu wydany przez GTEM SA, w którym widać zmiany na lepsze w zakresie korekty tekstowej i graficznej oraz jakości papieru i okładki.
D-Action powstało w 1996 roku i nieprzerwanie od blisko 25 lat co cztery tygodnie dostarcza czytelnikom wysokiej jakości treści związane z grami i technologiami. W 2019 roku ukazał się 300. numer, a w kwietniu 2021 pismo będzie obchodzić 25. urodziny.Strona CD-Action na Facebooku: www.facebook.com/CDAction
Pierwszy numer PC Formatu został wydany w 2000 roku i przez niemal dwie dekady magazyn ukazywał się co miesiąc. Od 2019 roku funkcjonuje jako dwumiesięcznik, oferując fanom nowych technologii praktyczne treści w formie recenzji, testów i poradników.Strona PC Formatu na Facebooku: www.facebook.com/magazynpcformat
Gaming Tech Esports Media S.A. jest nowym podmiotem w całości odpowiedzialnym za rozwój marek CD-Action oraz PC Format, które skupi się na działalności wydawniczej w branży gamingowej oraz technologicznej. Spółka powstała z inicjatywy Fantasyexpo oraz przy pomocy inwestycji społecznościowej na portalu beesfund. Prezesem Zarządu została Lidia Ukleja, przez wiele lat związana z czasopismami ze strony działu reklamy.
Fantasyexpo jest wiodącą agencją gamingową współpracującą z największymi markami i nazwiskami w świecie gier. W 2014 roku wspólnie z redakcją zorganizowała imprezę CD-Action Expo, podczas której 18. urodziny magazynu świętowało we wrocławskiej Hali Stulecia ponad 20 tysięcy osób. W lipcu wrocławska agencja ogłosiła, że odkupiła od Wydawnictwa Bauer prawa do CD-Action i PC Formatu. Aby zabezpieczyć ciągłość wydawniczą powołała niezależną spółkę Gaming Tech Esports Media SA której rolą jest działalność wydawnicza. Strona Fantasyexpo na Facebooku: www.facebook.com/Fantasyexpo