Do agencji gamingowej Fantasyexpo, która w tym roku stawia przede wszystkim na rozwój zespołu i wzmocnienie pozycji na arenie międzynarodowej, dołącza Tomasz Przeździecki na stanowisko Key Account Managera.
Przez ponad 12 lat Tomasz Przeździecki zdobywał doświadczenie w domach mediowych, gdzie współpracował z takimi markami jak Wilkinson, Netflix, Play, Orbit, Subway czy Alior Bank. Marketing i esport to jego żywioł a w swojej pracy stawia nacisk na edukację marek oraz łączenie ich z gamingiem w sposób kreatywny i efektywny.
Największym wyzwaniem jest dla Niego rozwój polskiego esportu poprzez tworzenie nowych inicjatyw, które stanowią przestrzeń dla reklamodawców i całej społeczności. W Fantasyexpo dołączył do zespołu Kamila Góreckiego a jego pierwszym kluczowym zadaniem jest zacieśnienie relacji z domami mediowymi i agencjami oraz wsparcie sprzedaży formatów przy PGL Major Sztokholm 2021.
Tomek swoim doświadczeniem wesprze nas w obszarach – sprzedażowym, strategicznym oraz kreatywnym. Cieszę się, że mamy takiego zawodnika w teamie, i to w momencie, kiedy aktywnie działamy jako strategiczny i wyłączny partner biznesowo-marketingowy PGL – mówi Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo
Przypomnijmy, że w maju br. Fantasyexpo podpisało porozumienie z PGL na mocy którego zostało oficjalną agencją marketingowo-biznesową. Firma odpowiada za pełny proces obsługi i pozyskania klientów reklamowych dla wydarzenia PGL Major Stockholm 2021. Agencja otrzymała prawo na wyłączność do reprezentacji organizatora turnieju w nawiązywaniu współpracy z potencjalnymi sponsorami.