ALLEGRO
KLIENT
OPIS KAMPANII
Jak wprowadzić największy serwis aukcyjny do świata gamingu? Przepis jest prosty – kompleksowo! Tak też było w przypadku allegro.gg – gdzie kampania marketingowa była przeprowadzona jednocześnie na Facebooku, Youtubie, Instagramie oraz podczas eventów gamingowych. W ramach strategii gracze mieli okazję wziąć udział w specjalnie przygotowanych „aukcjach garażowych” , skorzystać z wyjątkowych promocji na „kiermaszu gier”, a także wziąć udział w konkursach.
Branding allegro był widoczny nie tylko w spersonalizowanych postach umieszczonych na kanałach naszych influencerów – towarzyszył on również oficjalnej polskiej transmisji turnieju Starladder oraz na dedykowanych stoiskach podczas eventów m.in. Poznań Game Arena, gdzie widzowie mieli okazję spróbować swoich sił w turniejach zorganizowanych specjalnie dla nich.
WYNIKI
1 000 000
polubień pod aktywnościami gwiazd
10 000 000
wyświetleń na Twitch
6 000 000+
impressions w Social Mediach