BLAST
KLIENT
OPIS KAMPANII
W momencie, w którym świat się zatrzymał z powodu szalejącej pandemii esport był jedną z najbardziej elastycznych branż, które dostosowały się do nowej rzeczywistości. Brak turniejów LANowych doskwierał, i doskwiera wszystkim jednak szybkie przeniesienie do onlinu i stworzenie nowych formatów spowodowało, jeszcze większe niż dotychczas zainteresowanie esportem.
Tak zrodził się turniej BLAST Rising, który przygotowaliśmy dla naszego partnera BLAST, organizatora jednego z największych i najbardziej prestiżowych rozgrywek w Counter Strike na świecie. BLAST Rising dedykowany był drużynom z tier 2 oraz 3 rankingu HLTV z całej Europy.
Byliśmy odpowiedzialni za kompleksowe przygotowanie rozgrywek – począwszy od wypracowania identyfikacji wizualnej, poprzez kontakty z drużynami i casterami, ustalenie harmonogramu rozgrywek na komunikacji zakończywszy. Ponadto byliśmy odpowiedzialni za międzynarodowe transmisji i kontakty z wieloma casterami.
WYNIKI
16
drużyn z całej Europy
13
transmisji w różnych językach
85
godzin transmisji
1 100 000
wyświetleń na żywo
11 800 000
minut oglądanych na platformie Twitch
200
publikacji prasowych