PREDATOR
KLIENT
OPIS KAMPANII
Rok 2018 był dla nas rokiem działań globalnych dla marki Acer Predator.
Rozpoczęliśmy go od Predator Prime Talk – czyli globalnego talk-show, ktęre miało miejsce podczas Intel Extreme Masters w Katowicach. Całość skupiała się wyłącznie na grze Counter-Strike: Global Offensive, na temat której przygotowany został merytoryczny i unikalny content skierowany na platformę Facebook.
Na tym jednak nie poprzestaliśmy – druga część roku została skierowana na League of Legends – gdzie w ramach Partnerstwa Acer Predator oraz EU LCS zajmowaliśmy się kreacją i produkcją materiałów podczas Rozgrywek Europejskich w takich krajach jak Niemcy, Francja, czy Hiszpania.
WYNIKI
400 000
wyświetleń filmów z LCS Summer Split
530 000
wyświetleń filmow z Predator Prime Talk IEM 2018 na FB
829 000
wyświetleń materiałów z LCS Madryt 2018 na FB
1 900 000
wyświetleń materiałów z LCS Paris 2017 na FB
Production House: Epic Pictures