SPRITE
KLIENT
OPIS KAMPANII
Długofalowe kampanie są nie lada wyzwaniem – szczególnie jeżeli należy przeprowadzić je na przestrzeni całego roku albo nawet trzech – angażując w ich realizację wiele gwiazd, platform oraz mediów. #RFRSH_gaming – bo pod takim hashtagiem przeprowadzona była promocja marki Sprite, jest świetnym przykładem, jak w kreatywny sposób można zdobyć uznanie w społeczności graczy.
Kampania skupiała się na rozwoju młodych ludzi i towarzyszyła największym gamingowym wydarzeniom organizowanym w Polsce, takim jak Poznań Game Arena, Intel Extreme Masters, FEC czy finały Polskiej Ligi Esportowej. Wraz ze Sprite przygotowaliśmy w Multikinie Złote Tarasy największy dotychczas turniej esportowy w Polsce z pulą nagród 200 000 zł!
W ramach wieloletniej współpracy, przygotowaliśmy takie działania jak: dedykowane turnieje, warsztaty dla młodych twórców, pierwszy esportowy teleturniej internetowy, postawiliśmy dedykowane ligi czy angażowaliśmy ludzi na stoiskach na targach. Nie zabrakło samplingu na eventach czy precyzyjnego displayu i konkursów.
WYNIKI
400 000
wyświetleń na YouTube Studio Sprite
1 900 000
wyświetleń na YouTube 2 odcinków „2/10”
Production House: Epic Pictures