Fanatsyexpo Sp. z o.o. obecnie uczestniczy w projekcie realizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości
Nr POIR.03.03.03-02-0093/19
w ramach
Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój
oś priorytetowa 3. Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach działanie
Działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa Fantasyexpo Sp. z o.o. poprzez wprowadzenie produktów na nowe rynki perspektywistyczne w procesie internacjonalizacji.
Cele szczegółowe projektu:
- zwiększenie poziomu przychodów,
- wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa,
- zwiększenie poziomu rozpoznawalności firmy,
- promocję rozwiązań technologicznych opartych o transmisje wydarzeń e-sportowych w czasie rzeczywistym.
Produktem jest dedykowana transmisja wybranych wydarzeń związanych z esportem, opartych na rozgrywkach zawodników w grach wideo lub/i mobilnych. Fantasyexpo Sp. z o.o. jest w posiadaniu produktu, który umożliwia dopasowanie zakresu świadczonej usługi do potrzeb klienta, wykorzystując tzw. HUD do realizacji transmisji z wykorzystaniem treści promocyjnych i sprzedażowych. Fantasyexpo Sp. z o.o. oferuje szeroki wachlarz możliwości w ramach sprzedaży produktu, opierając go na całościowej usłudze realizacji i transmisji danego wydarzenia na rzecz klienta (transmisja, moderacja, stały kontakt z widzami w formie czatu), włączając w to sprzedaż miejsca reklamowego.
Opis działań planowanych do realizacji w ramach wskazanych zadań:
- Usługa doradcza dot. wejścia na rynki perspektywiczne,
- Udział w 4 misjach wyjazdowych,
- Udział w 3 międzynarodowych wydarzeniach targowych.
- Udział w 6 konferencjach branżowych poświęconych technologiom rynku esportowego.
Destynacje ekspansji podczas udziału w wydarzeniach targowych/misjach gospodarczych to m.in:
- Ameryka Północna: Stany Zjednoczone Ameryki (USA),
- Europa: Francja, Niemcy, Portugalia, Monako,
- Bliski Wschód: Zjednoczone Emiraty Arabskie (ZEA).
Uzupełnieniem działań związanych z umiędzynarodowieniem będą intensywne działania marketingowe polegające między innymi na utworzeniu materiałów informacyjno – promocyjnych, spotów reklamowych i filmów promujących markę, przygotowanie obcojęzycznej strony (j. angielski) oraz dodatkowe działania takie jak pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych i prowadzenie portali społecznościowych.
Wartość projektu: 255 822,82 zł
Wartość dofinansowania: 217 449,39 zł